gifjeDEF-drieendertigtoeren_vierkant25033T_schets_03logo_33toeren_geel33toeren_06 A5flyer_drieendertigtoeren_studiogk15_333toeren_11_zw33toeren_0333T_rogierpelgrim33toeren_0233T_schets_04 website_drieendertigtoeren_studiogk15_2.jpg         website_drieendertigtoeren_studiogk15_3.jpg 33T_schets_05

 

 

33T_schets01 33toeren_10_zw

 

 

logo_33toeren

 

Visuele identiteit en PR campagne

Stichting 33toeren

stichting 33Toeren wil journalistiek van het papier lichten en de verhalen een nieuw podium bieden. Verhalen die niet in drie zinnen te vatten zijn, maar waar je echt even voor moet gaan zitten. Storytelling in zijn meest authentieke vorm dus.

In drie weken tijd zette ik samen met Johanne de Heus een huisstijl neer, inclusief social media campagne en guerrilla plakacties in de stad. Het resultaat: een te gekke avond met verrassende oor- en oogstrelende bijdragen van journalisten, singer-songwriters en enthousiast publiek.